První motocykl vznikl již v roce 1903. Vzhledem k tomu, že firma chtěla nabídnout zákazníkovi něco nadstandardního, opatřila své stroje odpružením předního i zadního kola. Věc ve světovém měřítku zcela novátorská. Odpružení předních kol řešilo v té době vícero firem, zadní dosud žádná. Tuto novinku si firma nechala patentovat a v roce 1904 ji v detailech provedení prezentovala v nejrozšířenějším rakouském motoristickém časopise Allgemeine automobil zeitung.
Pomineme-li odpružení, tak konstrukce motocyklu v dosud krátkém kolovém rámu se čtyřdobým motorem umístěným před pedálovým uložením a rozstřikovacím karburátorem odpovídala standardům roku 1903. Nejstarší provedení mělo samočinný sací ventil a ještě bateriové zapalování se svíčkou. Motory firma kupovala. U prvních provedení to byl zřejmě Adler. Přední odpružení s krátkými vahadly mělo pružiny uloženy v krku rámu, zadní systém byl řešen centrální pružinou umístěnou pod sedlem. Pohon zadního kola plochým koženým řemenem vycházel přímo z řemenice na klikovém hřídeli. Jediná brzda, pásová, působila na zadním kole.
V roce 1904 se jednoválcové stroje nabízely již s motory Zedel ve třech výkonových provedeních: 2 1/2 HP, 2 3/4 HP, 3 1/2 HP (72x78 mm 317 ccm, 80x85 mm 427 ccm). Všechny modely byly doplněny o magnetoelektrické zapalování Bosch, které poháněl řetízek méně užívaným způsobem ze strany hnací řemenice motoru.
Koncem roku 1904 již měla firma připravený dvouválcový model. Stavěla jej bez odpružení kol, které zákazníci nedocenily a stroj tak zbytečně prodražovalo. Motor Zedel měl mechanicky řízené dosud pouze výfukové ventily. Magnetku poháněl řetízek ze strany rozvodové skříňky na pravé straně motoru. Přední vidlice nesla zesilující vzpěry. Pneu rozměru 26 x 2 1/2.
V roce 1905 dochází u jednoválců k prodloužení a snížení rámu. Model s odpružením obou kol doplnil, a posléze zcela nahradil, motocykl s pevným neodpruženým rámem. Magnetka byla přemístěna před motor a náhon řetízkem nahradila soustava ozubených koleček v uzavřené skřínce.